To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 27.09.2024, 09:59
z powodu:

błąd

Zgłaszanie naruszeń - sygnaliści

Na podstawie Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających przypadki naruszenia prawa Unii (Dz. Urz. UE L 305/17) w Centrum Usług Wspólnych w Ostrowi Mazowieckiej została wdrożona Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń. 

W celu obsługi zgłoszeń został powołany Koordynator ds. bieżącej obsługi procedury informowania o nieprawidłowościach, który realizuje zadania zapewniające sprawne funkcjonowanie systemu przeciwdziałania nieprawidłowościom, w tym przyjmuje i rozpatruje zgłoszenia o nieprawidłowościach. 

Szczegółowe zadania realizowane przez Koordynatora, a także sposoby zgłaszania naruszeń (kanały zgłoszeń) zostały opisane w Procedurze zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń. 

Załączniki:
  1. Formularz zgłoszenia nieprawidłowości/naruszenia prawa (27.09.2024, 10:06) - pobrań: 645
  2. Klauzula informacyjna Sygnaliści (RODO) (27.09.2024, 10:13) - pobrań: 615
  3. Zarządzenie (27.09.2024, 11:14) - pobrań: 612
  4. Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń (01.10.2024, 15:53) - pobrań: 582
Podpisał: Barbara Oleksiuk
Dokument z dnia: 27.09.2024
Dokument oglądany razy: 488
Opublikował: Urszula Kulesza
Publikacja dnia: 27.09.2024, 09:59
Wydruk ze strony: cuw.ostrowmaz.pl z dnia: 07.06.2025 14:29:55
MegaBIP - program do prowadzenia stron podmiotowych BIP: www.MegaBIP.pl