To jest archiwalna wersja strony zmienionej:
z powodu:

Zgłaszanie naruszeń - sygnaliści


Na podstawie Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających przypadki naruszenia prawa Unii (Dz. Urz. UE L 305/17) w Centrum Usług Wspólnych w Ostrowi Mazowieckiej została wdrożona Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń. 

W celu obsługi zgłoszeń został powołany Koordynator ds. bieżącej obsługi procedury informowania o nieprawidłowościach, który realizuje zadania zapewniające sprawne funkcjonowanie systemu przeciwdziałania nieprawidłowościom, w tym przyjmuje i rozpatruje zgłoszenia o nieprawidłowościach. 

Szczegółowe zadania realizowane przez Koordynatora, a także sposoby zgłaszania naruszeń (kanały zgłoszeń) zostały opisane w Procedurze zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń. 

Załączniki:
  1. Formularz zgłoszenia nieprawidłowości/naruszenia prawa (27.09.2024, 10:06) - pobrań: 11
  2. Klauzula informacyjna Sygnaliści (RODO) (27.09.2024, 10:13) - pobrań: 5
  3. Zarządzenie (27.09.2024, 11:14) - pobrań: 6
  4. Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujacych zgłoszeń (27.09.2024, 15:13) - pobrań: 3
Podpisał: Barbara Oleksiuk
Dokument z dnia: 27.09.2024
Dokument oglądany razy: 8
Opublikował: Urszula Kulesza
Publikacja dnia: 27.09.2024, 09:59
Wydruk ze strony: cuw.ostrowmaz.pl z dnia: 27.09.2024 19:15:39